My Playlist!

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Sister Blogs!♥

Γεια! Αν είσαι ιδιοκτήτρια ενός blog & θέλεις να κάνουμε τα blog μας αδερφικά, γράψε σχόλιο με το link του blog σου στη σελίδα "Sister Blogs" ή στείλε μου email!

Υ.Γ.: Για να βάλω την ιστοσελίδα σου στα sister blogs μου, θα πρέπει μετά και εσύ να βάλεις το δικό μου blog στα δικά σου sister blogs!!!

Μην ξεχνάτε να διαβάζετε συχνά τα άρθρα του blog μου! Και σε περίπτωση επικοινωνίας ορίστε το email μου: dianagal2005@gmail.com. Πολλά φιλιά κορίτσια μου!




5 σχόλια:

  1. Γεια σου! Θα ήθελα κι εγω να μου βαλεις το blog μου στο sister blogs! Ενημερωσε με μολις το κανεις για να ανταποδωσω

    Μαρία Μπρέντα | Blogger | e-efiboi.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου♥ Θα ήθελα να γίνουμε sister blogs♥ Το blog μου: itsteenday.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου γλυκιά μου! Μόλις σε πρόσθεσα! Έγινα αναγνώστρια στο blog σου. Θα μπορούσες να ανταποδώσεις; Μην ξεχνάς να αφήνεις σχόλια!
      Φιλάκια!♥

      Διαγραφή