My Playlist!

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Blue Story!☺

Γεια σας όμορφες! Τι μου κάνετε; Ελπίζω να είστε όλες καλά! Εγώ πάντως με δυσκολία κατάφερα & έβγαλα αυτή την εβδομάδα :(! Τεσπα, στο θέμα μας τώρα! Στη σημερινή ανάρτηση, αποφάσισα να κάνω κάτι πιο πρωτότυπο! Μαντέψτε!: Blue Stories! Μισό λεπτό όμως να σας εξηγήσω σε όλους δεν ξέρουν τι είναι Blue Storie. Οι  Blue Stories ή αλλιώς οι Μπλε Ιστορίες, είναι πολύ μικρές ιστορίες που μοιάζουν με γρίφους.
Κάθε τέτοια ιστορία, έχει μια υπόθεση & μια απάντηση. Έτσι και εγώ, θα σας δείχνω σε μια ανάρτηση, blue stories, και εσείς θα προσπαθείτε να τι λύνετε! Τις απαντήσεις, θα μου τις γράφετε στα σχόλια! Δεν πειράζει αν είναι λάθος! Οι απαντήσεις θα δημοσιευτούν την επόμενη φορά, σε νέα Blue Storie. Σας παρακαλώ μην ψάχνετε τις απαντήσεις στα τυφλά, να μην ρωτάτε και να μην απαντάτε στην τύχη! Σήμερα θα ανεβάσω μόνο μία! Ας αρχίσουμε...

 
 
 
1.Διακόπτης
 
Ένας άντρας κάθεται σε ένα γραφείο και ακούει ραδιόφωνο. Ξαφνικά ακούει κάτι στο ραδιόφωνο, πετάγεται και ανοίγει έναν διακόπτη.
 
 
 

4 σχόλια:

  1. λοιπόν έχω λύση μόνο για το πρώτο!
    Προφανώς δεν της άρεσε η γλαρόσουπα!!!
    Δεν έχω φαντασία?#I♥BlueStories

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα! Δεν απαντώ! Μια μικρή ειδοποίηση: Η απάντηση, δεν είναι τόσο...προφανής! Τέσπα, αξίζει να προσπαθήσετε!☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1. Ηταν σίγουρα γλαρόσουπα; 😂
    2. Μηπως φοβήθηκε ο ανθρωπος με κάτι που ακουσε στο ραδιόφωνο και σηκωθηκε να ανοίξει το φως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1.Το μονο σιγουρο είναι πως δεν πεθανε με τη γλαροσουπα, διοτι λεει ποως αυτοκτόνησε, αφου την εφαγε! Σε βοηθησα;
    2.Μμμμ...... :/

    Χαχα, φιλια & καλη επιτυχια!😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή