My Playlist!

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

Valentine's Day: Outfits, Hair & Make Over!

Γεια σας κορίτσια μου!!! Τι μου κάνετε;;; Ελπίζω να είστε όλες καλά! Σόρρυ που έχω τόσο καιρό να γράψω!  Πρώτα από όλα, καλό μήνα, μιας και σήμερα μπήκε ο Φεβρουάριος και σε λίγες μέρες από τώρα έχω τα γενέθλιά μου! Στο θέμα μας τώρα! Μιας και η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου πλησιάζει, όλες σας φαντάζομαι θέλετε να είστε αν όχι κούκλες, θεές!!! Για αυτό, σε αυτή την ανάρτηση, θα βρείτε ότι χρειάζεστε για το τέλειο look του Αγίου Βαλεντίνου! Λοιπόν, ας αρχίσουμε!

 
 
______________________________________________________
 
 
Basic Outfit:
 
Goth Outfit:

 Girly Outfit:
 
 
Ορίστε και μερικά tutorials για το σχετικό make over:
 
 
 
 
 
Και μερικά tutorials για εντυπωσιακά & εύκολα hairstyles! Έτσι δεν θα χρειαστεί να πηγαίνετε από κομμωτήριο σε κομμωτήριο!
 
 
 
 
______________________________________________________
 
Αυτή ήταν η σημερινή ανάρτηση! Ελπίζω να σας άρεσε και να σας φάνηκε χρήσιμη! Τα συνολάκια τα έχω φτιάξει μόνη μου, για αυτό σας παρακαλώ μην τα αντιγράψετε! Μην ξεχάσετε να μου πείτε ποια σας άρεσαν περισσότερο στα σχόλια! Πολλά φιλιά!
 
 
 
 

2 σχόλια: