My Playlist!

Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

Me Time Tag!

Γεια σας! Βρήκα ένα νέο tag και δεν μπορούσα να αντισταθώ! Έτσι το ανέβασα! Είναι ένα Me Time Tag! Καλή σας ανάγνωση!





Τι σου αρέσει να βλέπεις ή να διαβάζεις όταν έχεις ελεύθερο χρόνο για τον εαυτό σου?
Όταν έχω ελεύθερο χρόνο μου αρέσει να διαβάζω διάφορα βιβλία & να παρακολουθώ σειρές όπως "Pretty Little Liars", "Victorious", "Sam & Cat", "The Thundermans", "Ευτυχισμένοι Μαζί" και πολλές άλλες! :)

Tι συνηθίζεις να φοράς όταν είσαι μόνη σου και χαλαρώνεις?
Αποτέλεσμα εικόνας για emoji tumblrΤις πιτζάμες μου ή ένα κολάν και μια άνετη, oversized μπλούζα!

Ποια προϊόντα προτιμάς όταν κάνεις το beaute σου?
 Liposan, eyeliner, lip gloss, ενυδατική & μάσκαρα (όχι απαραίτητα όλα μαζί! :Ρ).

Ποιο είναι το αγαπημένο σου μανό αυτη την περίοδο? 
Δεν βάφω συχνά τα νύχια μου, αλλά μου αρέσει πολύ το γαλλικό και γενικά τα χαριτωμένα, αλλά και εντυπωσιακά σχεδιάκια!

Τι προτιμάς να τρως/ πίνεις όταν έχεις ελεύθερο χρόνο να κάνεις ότι θες;
Συνήθως πίνω έναν φυσικό χυμό πορτοκάλι & τρώω ένα φρούτο ή μια μπάρα δημητριακών (εκτός και αν έχει αλλάξει το πρόγραμμα και φάω σουβλάκι :Ρ)
 
Αποτέλεσμα εικόνας για emoji tumblr
Ποιο είναι το αγαπημένο σου κερί αυτή την περίοδο?
Δεν μου πολυαρέσουν τα έντονα αρώματα των κεριών γενικά, αλλά προτιμώ αυτά με άρωμα γιασεμιού ή τριαντάφυλλου!

Σου αρέσει να είσαι εκτός σπιτιού όταν θες να χαλαρώσεις μόνη σου?
Φυσικά! Μου αρέσει να χαλαρώνω σε κάποιο πάρκο της γειτονιάς μου, στη θάλασσα...

Θα πήγαινες ποτέ να δεις μια ταινία μόνη σου στον κινηματογράφο;
Δεν ξέρω...στο σινεμά προτιμώ να πηγαίνω με παρέα συνήθως! Έχει πιο πλάκα! Αλλά και μόνη μου να πήγαινα δεν θα με πείραζε να πω την αλήθεια!   

Ποιο είναι το αγαπημένο σου ηλεκτρονικό κατάστημα;
Το e-Bay είναι αυτό που προτιμώ! 
 
Έχεις κάτι άλλο να προσθέσεις που σου αρέσει να κάνεις όταν ξοδεύεις το ελεύθερο σου χρόνο στο σπίτι?
Να είμαι στο Ίντερνετ, να γράφω στο μπλογκ μου, να διαβάζω, να χορεύω & να ακούω μουσική!!!
_______________________________________________________________________
 
Αυτό ήταν το ταγκ! Ελπίζω να σας άρεσε! ^_^


 
 

2 σχόλια:

  1. καλά Άρτεμη,το μπλοκ σου όπως το μεταμόρφωσες:ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!!ομγ πάω να κάνω το ταγκ!<33

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα, σε ευχαριστώ! Χαίρομαι που σου αρέσει! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή