My Playlist!

Τρίτη 17 Ιουλίου 2018

Γεια και πάλι! :)

Γεια σε όλα τα όμορφα κορίτσια!

Πρώτα από όλα 1000 συγγνώμη που δεν έχω δώσει σημεία ζωής για πάνω από πέντε μήνες, αλλά μετά από εκείνον τον διαγωνισμοί που ανέβασα και δεν παρατήρησα καμία συμμετοχή αποφάσισα να σταματήσω για λίγο να... bloggαρω, για να δω αν θα αποκτήσω κάποιο μεγαλύτερο κοινό στο μεσοδιάστημα...

Επίσης θέλω πραγματικά να ξέρω αν ενδιαφέρεστε για τα άρθρα μου και δεν πιστεύετε ότι είναι χάσιμο χρόνου για μένα που τα γράφω...Επιπλέον δε ζητάω κάτι τοοοσο τρομερό, απλώς να γράφετε κάνα σχόλιο να μου λέτε τη γνώμη σας... :/

Πείτε μου λοιπόν τι αλλαγές επιθυμείτε να κάνω στο blog για να μεγαλώσει η παρέα μας!

xoxoxo,

Άρτεμις


8 σχόλια:

  1. Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσουν αρκετά τα άρθρα σου!!Επίσης , είσαι ένα από τα λίγα ελληνικά blogs για έφηβες που υπάρχουν ,οπότε ειλικρινά θα ήθελα να συνεχίσεις.Ξέρω ότι μερικές φορές είναι δύσκολο κι ότι τον τελευταίο καιρό δεν υπάρχει πολύ κοινό και βασικά , εγώ δεν μπορώ να μιλάω γιατί έχω κι-εγώ-δεν-ξέρω-πόσο καιρό να γράψω στο blog μου αλλά πιστεύω ότι μπορείς να γράψεις υπέροχα άρθρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα από όλα να σε ευχαριστήσω για τα λόγια σου (ή μάλλον τα γραπτά σου XD). Χαίρομαι που υπάρχει κόσμος που ενδιαφέρεται για το blog! Και πάλι σε ευχαριστώ!💖 😘

      Διαγραφή
  2. Έχεις ένα τέλειο blog! Φυσικά και θα κάνουμε όλοι υπομονή όταν δεν έχεις πολύ χρόνο να γράψεις ( το καταλαβαίνω απόλυτα) απλά αν θες την γνώμη μου θα ήθελα να συνεχίσεις💓

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα κοπέλα μου! Και εγώ είχα κάνει ένα διαγωνισμό αποτυχία ουσιαστικά! Μην πτοείσαι! Συνέχισε δυναμικά και όλα θα πάνε καλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θες τσέκαρε το blog μου omorfiakeue3ia.blogspot.gr . Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις και σε ακολούθησα!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ κορίτσι μου! Ναι είναι αλήθεια αυτό αλλά θα προσπαθήσω για το καλύτερο!! #StayTuned

      Διαγραφή
    3. Τσέκαρα και το blog σου!!♥♥♥ Πολύ καλό!!!

      Διαγραφή