My Playlist!

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Βαριέσαι; Και εγώ!

Γεια σε όλες! Τι μου κάνετε; Ελπίζω να μην βαριέστε! Αν και στην περίπτωση αυτή, έχω τη λύση!

Σχετική εικόνα
Όλες μας έχουμε βιώσει τη βαρεμάρα, και μάλιστα από πρώτο χέρι! Η αλήθεια είναι μία: μπορούμε να βαρεθούμε πάρα πολύ εύκολα από οτιδήποτε! Για αυτό και εγώ, σου έχω τη λύση...για να μην βαριέστε!
________________________________________
1) Χόρεψε! Κάτι ίσως πολύ διαδεδομένο, αλλά πιάνει πάντα! Και το καλύτερο: Σου φτιάχνει τη διάθεση και σε ξεσηκώνει!
2) Κάνε ένα χαλαρωτικό, ζεστό ντους! Μόλις βγεις, θα είσαι πιο χαλαρή και όλο και κάτι θα βρεις να κάνεις! (Το ίδιο ισχύει και με έναν καλό ύπνο ;)!)
3) Δοκίμασε τις...μαγειρικές σου ικανότητες στην κουζίνα της μαμάς σου, φτιάχνοντας κάτι για φίλους και γνωστούς!
Αποτέλεσμα εικόνας για cupcakes
4) Πάρε τηλέφωνο μια φίλη σου και μιλήστε για τις ώρες και για ότι σας έρθει στο κεφάλι! Η οπτική ή έστω, η ακουστική επαφή με κάποιον αγαπημένο, σε ανεβάζει!
5) Χρησιμοποιώντας τα χέρια σου, λίγη κόλλα, χαρτόνι & μεράκι φτιάξε μια όμορφη κατασκευή και αν θες, χάρισε την στο αγαπημένο σου πρόσωπο (εμένα! :Ρ)!
6) Βγάλε φωτογραφίες και επεξεργάσου τις σε κάποιο photo editor για ( ίσως ) πιο θεαματικά αποτελέσματα!

Αποτέλεσμα εικόνας για just girly things photography
7) Άκου το αγαπημένο σου τραγούδι τόσες φορές, μέχρι να το βαρεθείς!
8) Πήγαινε για ψώνια με κάποια φίλη ή τη μαμά σου!
9) Συνάντησε τις φίλες σου ή τις ξαδέρφες σου και συζητήστε, τρώγοντας μερικά από αυτά τα νόστιμα, όλο θερμίδες, junk food!
Αποτέλεσμα εικόνας για eating junk food with friends just girly things
10) Κάλεσε μια φίλη ή έναν φίλο σου και κάντε ότι σας κατέβει στο κεφάλι!
11) Πάρε τετράδιο & στυλό και σημείωσε ότι σε απασχολεί, ιδέες για DIY, τι σου άρεσε αυτόν τον μήνα και (γιατί όχι;) για αυτόν που αγαπάς!
12) Δες στην τηλεόραση την αγαπημένη σου σειρά!
Αποτέλεσμα εικόνας για watching tv just girly things
13) Συνδέσου στο Instagram, Google +, Musically και γενικότερα στα Social media, και σχολίαζε φωτογραφίες, κάνε follow σε διάσημους, κάνε like σε φίλους, dislike σε όσους αντιπαθείς, και φυσικά μην ξεχάσεις να ανεβάσεις μια selfie με εσένα να βαριέσαι!
14) Κάνε εκκαθάριση: στην ντουλάπα σου, στον φάκελο σου, σε καμιά τσάντα σου...(λέω εγώ τώρα!)
15) Διάβασε το αγαπημένο σου βιβλίο ή χάζεψε ένα περιοδικό σχολιάζοντας τι σου αρέσει και τι όχι!
Σχετική εικόνα
________________________________________
Αυτά...για τώρα! Ελπίζω να σας άρεσε η σημερινή ανάρτηση και να σας φάνηκε χρήσιμη! Πολλά φιλιά!
Και να θυμάστε...
Αποτέλεσμα εικόνας για keep calm

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραιο άρθρο! Είμαι κι εγώ blogger, εάν θες ρίξε μία ματιά στο blog μου και εάν θές γίνε αναγνώστης: http://theteenagersroomgreek.blogspot.gr/ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου! Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση!♥ Φυσικά θα δω το blog σου! Αν μπορείς και θες, να γράφεις σχόλια πιο συχνά! Θα με χαροποιούσε ιδιαίτερα! Επίσης, αν έχεις Sister Blogs, πρόσθεσέ με!

      Διαγραφή