My Playlist!

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

Tag - Love Game!

Γεια σε όλες!!! Μετά από 2 ολόκληρες εβδομάδες, επιτέλους επιστρέφω δυναμικά! Τι σου κάνει μια αρρώστια, βρε παιδί μου! Την προηγούμενη Κυριακή, που ήταν τα γενέθλια μου, έτυχε να ήμουν και εγώ άρρωστη! Τέσπα, στο θέμα μας! Σήμερα, σας έχω ένα Love Game Tag! Με τάγκαρε η Αναστασία, από το blog www.mybloganastasiaaa.blogspot.gr και εγώ είμαι έτοιμη να σας το...παρουσιάσω!

Αποτέλεσμα εικόνας για love

1) Γράψε 5 πράγματα που αγαπάς:
    1.Τους φίλους και τις φίλες μου
    2.Την οικογένειά μου
    3.Το αγόρι που θα αποκτήσω στο μέλλον
    4.Την περιπέτεια
    5.Τα ζώα

2) Γράψε πράγματα που μισείς:
    1.Τους ανθρώπους που δεν σέβονται τίποτα & κανέναν 
 2.Τα ψέματα
    3.Όταν κανείς νοιάζεται μόνο για τον εαυτό τους
 4.Τη γκρίνια
    5.Όταν μεταδίδει κανείς στους άλλους "αρνητική ενέργεια"

3) Γράψε πράγματα που σου λείπουν:
    1.Τα ταξίδια σε όλο τον κόσμo  
 2.Οι παλιότερες παιδικές αναμνήσεις
    3.Οι άνθρωποι που έχω να δω καιρό
 4.Ο περισσότερος ελεύθερος χρόνος
    5.Το πρώτο μου κατοικίδιο

4) Γράψε ευχές για το 2017:
    1.Υγεία 
          2.Επιτυχία
         3.Ευτυχία
    4.Αγάπη
 5.Να έχουμε όλοι τη δύναμη να πραγματοποιήσουμε τα όνειρα μας




 5)Γράψε 5 όνειρα που θες να γίνουν πραγματικότητα:
    1.Να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο
    2.Να έχω μια δουλειά που να μου εξασφαλίζει πολλά χρήματα & ελεύθερο χρόνο
    3.Να γίνομαι όλο και καλύτερος άνθρωπος
    4.Να είμαι εγώ και όλοι οι άνθρωποι όλου του κόσμου καλά
    5.Να μην χάσω ποτέ του φίλους μου

Ταγκάρω:

Ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτηση!

4 σχόλια:

  1. ωραίεα απαντήσεις!Και επί τη ευκαιρία:ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑ!να σε πολυχρονη και να ναι η ζωή σ πάντα γεματη ευτυχια!<333Να σε χαιρόμαστε!Χρονια καλά και ευτιχισμενα~!γεματα υγεια και χαρα!Πολλές ευχες για μια ζωη ολο ΧΑΡΕΣ!Σου ευχομαι καθε σ μερα να είναι ξεχωριστή γεμαη περιπετεια!να τα εκατοστησεις!:))))

    Σου ευχομαι ολόψυχα χρονια δημιουργικά γεματα υγεία και αγαπη!

    ΟΛΗ Η ΤΥΧΗ ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!

    οτι επιθυμεις!

    Φιλια!!<3333

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, σε ευχαριστώ πολύ (για τα Χρόνια Πολλά)! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι απαντήσεις μου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για το tag γλυκόυλα μπυ, θα το κάνω σύντομα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οκ, εγώ σε τάγκαρα, αλλά κάν'το όποτε μπορείς! :) Φιλάκια! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή