My Playlist!

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

TMI Tag!

Γεια σας ομορφιές μου! Επιστρέφω με ένα ΤΜΙ tag! Δλδ, ένα tag που θα περιέχει πράγματα σχετικά με τον εαυτό μου! Για να δούμε......

 
Αποτέλεσμα εικόνας για be yourself quotes


1)Τι φοράς τώρα;
Ότι φοράω συνήθως μέσα στο σπίτι! Μια μπλούζα & ένα κολάν.

2)Ήσουν ποτέ ερωτευμένη;
Ναι, αλλά πιστεύω πώς όχι πραγματικά...


3)Είχες ποτέ κανέναν απαίσιο χωρισμό;
Ευτυχώς, όχι!


4)Πόσο ύψος έχεις;
1,55 περίπου


5)Πόσα κιλά είσαι;
43!


6)Έχεις τατουάζ;
Όχι..


7)Έχεις piercing;
Ναι στα αυτιά!
8)Αγαπημένη σειρά;
Friends, The Thundermans, Sam & Cat, Victorious και πολλές άλλες!

9)Κάτι που σου λείπει;
Το πρώτο μου κατικοίδιο!


10)Αγαπημένα συγκροτήματα;
The Vamps, Little Mix, 5H, 1D και άλλα!


11)Αγαπημένο τραγούδι;
Έχω πολλά αγαπημένα τραγούδια, αλλά αυτό τον καιρό έχω κολλήσει με το Baby (Justin Bieber), Starsips (Nicki Minaj), DAB, Shower (Becky G) & Into You (Ariana Grande).


12)Πόσο χρονών είσαι;
12!
13)Τι ζώδιο εισαι;
Γεννήθηκα στην αλλαγή 2 ζωδίων, του Υδροχόου & του Ιχθύ! Άρα είμαι και τα 2!


14)Τι τύπο αναζητάς στο αντίθετο φύλλο;
Όμορφος, με χιούμορ, να με καταλαβαίνει & να είναι δίπλα μου στις δύσκολες αλλά και στις όμορφες στιγμές μου!


15)Αγαπημένος ηθοποιός;
Έχω πολλούς μιας και μου αρέσει να βλέπω ταινίες, αλλά θα πω τον Jace Norman!


16)Αγαπημένο χρώμα;
Μαύρο!


17)OTP (Αγαπημένο φανταστικό ζευγάρι);
Justin Bieber & Ariana Grande (κρίμα που χώρισαν :( )


18)Δυνατή ή απαλή μουσική;;
Δυνατή!!!


19)Πού πηγαίνεις όταν είσαι λυπημένη;
Συνήθως όταν είμαι λυπημένη, προτιμώ να κάθομαι μόνη μου στο δωμάτιό μου!


20)Πόση ώρα σου παίρνει να κάνεις μπάνιο;
10 Λεπτά περίπου!


21)Πόση ώρα σου παίρνει να ετοιμαστείς το πρωί;
30-45 λεπτά...εξαρτάται πώς θα κάθονται τα μαλλιά μου! :Ρ


22)Έχεις μπει ποτέ σε καβγά;
Φυσικά!


23)Ο λόγος που ξεκίνησες το blogging;
Ήθελα να γνωρίσω άλλους blogger, να μοιραστώ με τις ανγνώστριες μου συμβουλές και να ανακαλύψω τον κόσμο του blogging!


24)Ποιοι είναι οι φόβοι σου;
Τα πτηνά, τα έντομα, η φτώχεια και ο πόλεμος! :(


25)Το τελευταίο πράγμα που σε έκανε να κλάψεις;
Δεν θυμάμαι... :/


26)Τελευταία φορά που είπες σε κάποιον ότι τον αγαπάς;
Σήμερα, στη μαμά μου!


27)Ποια η σημασία του ψευδώνυμου που έχεις στο blogger;
Καμία, απλά έβαλα το όνομά μου και το αρχικό γράμμα του επιθέτου μου!
28)Τελευταίο βιβλίο που διάβασες;
Πρόσφατα άρχισα ένα καινούργιο βιβλίο που ονομάζεται "Στη Διαπασών"!


29)Τελευταία σειρά που είδες;
School of Rock, Nickelodeon (τι βλέπει ο άνθρωπος όταν βαριέται :Ρ)

30)Τελευταίο άτομο που μίλησες;
Η μαμά μου!


31)Αγαπημένο φαγητό;
Θαλασσινά!


32)Μέρος που θες να επισκεφτείς;
Όλο τον κόσμο!


33)Πού ήσουν πρίν;
Είχα μάθημα χορού!
34)Σου αρέσει κάποιος;
Όχι (ακόμα...)


35)Τελευταία φορά που σε προσέβαλαν;
14/2/2017, την προηγούμενη Τρίτη, ένας συμμαθητής μου! (Θυμάμαι και ημερομηνία...τι είμαι εγώ ρε...:Ρ)



36)Αγαπημένη γλυκιά γεύση;
Παγωτό φράουλα!!!!!! (Νομίζω...:D)


37)Παίζεις κάποιο μουσικό όργανο;
Όχι, αλλά θέλω να μάθω κιθάρα!


38)Τελευταίο άθλημα που έκανες;
Χορός, σήμερα από τις 11:30 - 2:00.


39)Αγαπημένο κόσμημα;
Βραχιόλια, κρεμαστά κολιέ, σκουλαρίκια & τσόκερ!


40)Τελευταία φορά που βγήκες έξω με κάποιον;
Πριν 3 ώρες περίπου...!

41)Ποιος άλλος θέλεις να απαντήσει αυτές τις ερωτήσεις?
 koritsia.com
  AfterSchool
_________________________________________

Αποτέλεσμα εικόνας για be yourself quotes gif

3 σχόλια: