My Playlist!

Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Νέο Μήνυμα Ελήφθη!

Γεια & χαρά σε όλα τα κορίτσια! Τι μου κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά! Όσο καλά γίνεται δηλαδή, γιατί πρόσφατα, έλαβα ένα ελαφρώς δυσάρεστο...email! Αν θυμάστε, είχα γράψει μια ανάρτηση όπου σας είχα πει ότι αν έχετε κάποιο πρόβλημα και θέλετε βοήθεια ASAP, μπορείτε να τη ζητήσετε από εμένα! Μπορείτε να δείτε την ανάρτηση ΕΔΩ. Έλαβα και εγώ λοιπόν ένα email που ζητούσε μια συμβουλή! Άρχιζε κάπως έτσι:

Γεια! Είμαι με το e-mail μιας φίλης μου...λοιπόν θέλω να σου γράψω το πρόβλημά μου!Βλέπεις προτίμισα εσένα αντί για το google.Σε παρακαλω να μου απαντήσεις άμεσα!!Ακου...ήταν μια μέρα βαρετή στο σχολείο όπως όλες οι υπόλοιπες...και δω που τα λέμε από τη βαρεμαρα δεν ηξερα τι κάνω και πρόδωσα καταλάθος ενα μυστικό που μου είχε εμπιστευτεί μια φίλη μου 😞 και το μετάνιωσα!!!!Αλλά εκείνη μου κρατάει μούτρα!!Χωρίς ομως να προδίδει τα μυστικά μμ!!Ξέρεις...είναι πολύ καλή φιλη!Είναι φυσικό να έχει θυμώσει μαζί μου...την καταλαβαίνω.Πρόδωσα την εμπιστοσυνη της!Όμως θέλω να επανορθώσω...έχεις καμια συμβουλή πλιζζ!
Υ.Γ.Σε παρακαλώ το πρόβλημα μου να το δημοσιεύσεις όπως ακριβώς το έχω γράψει και να μου απαντήσεις με ειλικρίνια....
Φιλάκια❤
Η αναποφάσιστη

Με εκτίμηση,
Η αναποφάσιστη


_________________________________________
 
 
Γεια σου! Πρώτα από όλα θέλω να σου πω πώς σε ευχαριστώ πολύ που έγραψες σε εμένα & να ξέρεις λυπάμαι πολύ για ότι έγινε :( ! Διάβασα την "ιστορία" σου και θέλω να σε βοηθήσω! Θα σου πω μερικές συμβουλές για το τι μπορείς να κάνεις!
 
Αρχικά, αυτό που έκανες δεν είναι σωστό - και είμαι σίγουρη πώς το ξέρεις και εσύ η ίδια! Ακόμα και αν αυτή η φίλη σου, δεν ήταν η κολλητή σου, δεν έπρεπε να το μαρτυρήσεις... :/ . Αλλά εφόσον το "κακό" έγινε, για να δούμε τι μπορείς να κάνεις! ;)
 
Αν κάθε μέρα που πηγαίνεις στο σχολείο βλέπεις τη φίλη σου να μη σου μιλάει (ή αν σου μιλάει, να σου μιλάει ξερά) γιατί σου κρατάει μούτρα / είναι θυμωμένη με ότι έγινε, είναι πολύ φυσικό! Φρόντισε να της δείξεις με τον τρόπο σου, πώς κατάλαβες το λάθος σου και θέλεις να επανορθώσεις! Πώς θα το κάνεις αυτό; Θα δεις πώς σου συμπεριφέρεται στο σχολείο. Αν δεν σου δείχνει πώς είναι θυμωμένη μαζί σου, μπορείς να πας να της μιλήσεις. Μπορείς να αρχίσεις κάπως έτσι: "Καλημέρα...!Τι κάνεις; Κοίτα, δεν ήθελα να προδώσω το μυστικό σου. Ήταν μια αδύναμη στιγμή. Θες να ξαναγίνουμε φίλες;". Αν η φίλη σου δεν απαντήσει με κακία, σημαίνει πώς κατάλαβε ότι το έχεις μετανιώσει και σιγά σιγά, θα τα ξαναβρείτε! :) Έπειτα, μπορείς να συνεχίσεις λέγοντας το αγαπημένο χαζό αστείο της φίλης σου, για να "σπάσει ο πάγος"! Σημείωση: Δεν είναι σίγουρο πώς θα σε συγχωρήσει αμέσως! Πάντως, κάθε κίνηση είναι σημαντική, ιδίως η πρώτη!

Αν πάλι σου κρατάει κακία, τότε σημαίνει πώς η φίλη σου είναι ακόμα στεναχωρημένη. Άφησε λίγο χρόνο, ώστε να είναι λιγότερο θυμωμένη μαζί σου και τότε πες της πώς λυπάσαι πραγματικά για ότι έγινε. Και το κυριότερο: Μην πεις ψέματα! Αν θες πραγματικά να τα βρείτε, φρόντισε να πεις την αλήθεια! Επίσης μπορείς να της χαρίσεις και μια κάρτα, ζωγραφιά ή ένα δωράκι! Δεν είναι καθόλου παιδική κίνηση! ;)

Πάντως ότι και αν γίνει, να μην μείνεις σε αυτό το περιστατικό! Αν σε συγχωρήσει παρόλη την "γκάφα" που έκανες (και που έχουμε κάνει και οι περισσότεροι, άλλωστε ^_^ ) τότε σημαίνει πώς είναι πραγματική φίλη! :D

Ελπίζω να σε βοήθησα! Αν κάποια από εσάς έχει κάποιο πρόβλημα και χρειάζεται ASAP βοήθεια, να μη διστάσει να μου τη ζητήσει! Πολλά φιλάκια! Α, και καλό μήνα! ;)



2 σχόλια:

  1. Πολύ ωαίες συμβουλές!!Ελπίω το κορίτσι που σου εγραψε να βρει μια λύση αμεσα!Φιλάκιααα.....!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ! Και εγώ το ελπίζω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή