My Playlist!

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Favorite Shoes!♕

Γειαα σας ομορφιές μου! Τι μου κάνετε σήμερα; Εγώ πάντως είμαι πολύ χαρούμενη! Γιατί; Διότι, πριν από 2 βδομάδες περίπου, είχα γενέθλια, και έτσι, για να τα γιορτάσω με τους φίλους μου, θα κάνω ένα μικρό πάρτι σε ένα σουβλατζίδικο της περιοχής μου το Σάββατο! (Αύριο!) Yay!!! :) Τέσπα, πίσω στο θέμα μας! Σήμερα θα σας δείξω τα 2 αγαπημένα μου είδη παπουτσιών! Ας αρχίσουμε λοιπόν... ;D

Αποτέλεσμα εικόνας για keep calm and love shoes

 
 
1. ♕Jeffrey Campbell♕
 
Τι να πω και τι να ομολογήσω για αυτά τα παπούτσια! Με τα που τα είδα τα λάτρεψα! Τα πιο κλασικά Jeffrey Campbell είναι αυτά τα ψηλοτάκουνα μποτάκια με κορδόνια ( love it!) τα οποία βγαίνουν σε όλα τα σχέδια & χρώματα! Εγώ έφτιαξα αυτό το κολλάζ (βλέπε πάνω εικόνα) για να σας δείξω τα αγαπημένα μου Campbell σχέδια! Τα πιοοο αγαπημένα μου είναι τα μάυρα (στην ασπρόμαυρη φωτο), αυτά με το animal print και τη φούξια μύτη & τα άσπρα με τις μωβ πιτσιλιές & το καφέ τακούνι! Μου αρέσουν τόοσο πολύ αυτά τα παπούτσια, γιατί είναι άνετα (παρόλο που δεν τους φαίνεται :Ρ),κομψά & girly! Δεν συμφωνείτε; :)
 
2. ♕All Star♕
 
Περνάμε στα επόμενα αγαπημένα, τα οποία είναι φαβορί τόσο προς τα κορίτσια όσο και στα αγόρια! Τα All Star (ή αλλιώς σταράκια) είναι άνετα, όμορφα και ταιριάζουν σχεδόν με...τα πάντα! Βγαίνουν σε αμέτρητα χρώματα και σχέδια. Επίσης το καλύτερο με αυτά τα παπούτσια, είναι ότι συνδυάζονται πάρα πολύ εύκολα, π.χ. μπορείς να τα συνδυάσεις αρχίζοντας από το αγαπημένο σου τζινάκι μέχρι το καλοκαιρινό σου φόρεμα! ;) Στο παραπάνω κολλάζ, τα αγαπημένα μου σταράκια είναι τα κλασικά μαύρα / μπορντό, τα τιρκουάζ με τις παλ κόκκινες αποχρώσεις & τα μπλε με το σήμα της σημαίας της Αγγλίας! Λοιπόν, τι λέτε; :D
 
__________________________________________
 
Και αυτή ήταν...η ανάρτηση! Hope u like it! Ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο σχέδιο παπουτσιών;;; Γράψτε στα σχόλια! Πολλά πολλά φιλάκια!
 
Υ.Γ.: Μην χαίρεστε.....γιατί θα επιστρέψω! ΜΟΥΑ ΧΑ ΧΑ!!!
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου