My Playlist!

Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

Νέο Μήνυμα Ελήφθη! (Ξανά... ^_^)

Γεια σας κορίτσια μου! Τι κάνετε; Εγώ σήμερα έχω αυτό το πάρτι που σας έλεγα, για τα γενέθλιά μου, και είμαι πολύ χαρούμενη! Μέχρι που έλαβα το αποκάτω μήνυμα, που ζητούσε συμβουλή:

Γειά!!!Επειδή σ έγραψε ένα αλλο κορίτσι είπα να σου γράψω κι γώ! Έχω δυσαρεστα νέα...πριν λιγες μερες...πήγα σχολείο το πρωί και η κυρία μου αλλαξε θεση...τελος πάντων είναι μια μεγάλη ιστορία...ακου...εγω στην αρχή των σχολειων καθόμουνα με μια φίλη μου:ας την πούμε...Μαρία...και επειδή μου μιλούσε όλη την ώρα η κυρία..ας την πούμε Νικολέτα...οκ...μας αλλαξε θεση και δεν με πείραξε καθόλου!!!!Με εβαλε να κατσω(τεσπα θα λεω σε ολους ψευτικα ονόματα)με τον Διονύση...σε άλλο θρανίο καθόταν ο Γιώργος και ο Ηλίας...που μιλούσανε πάρα πολύ...η κ. Νικολέτα τους είχε δωσει πάρα πολλές ευκαιρίες τελοςπάντων μια μέρα τους χώρισε και εφερε τον Ηλία στο θρανίο μου...και τον Διονυση στο θρανιο του Γιώργου.Οκ,νομίζω σε μπέρδεψα λίγο...!:/Τεσπα εγώ όπως και να το πάρει κανείς ερωτευτηκα τον Ηλία...<3333333333333 πάρα πολύ δυνατα και ακομα τον αγαπάω πάρα μα πάρα πολύ:(Πριν λίγες μέρες που λες λοιπόν με έβαλε με τον Μάριο,και δεν ξερω γτ!!Μπήκε νευριασμένη και μου λέει κατσε εκεί τωρα και βλακείες...φώναζε πάρα πολύ δυνατα την άκουσε όλο το σχολείο και ακομα να καταλάβω γιατί!:((((και έβαλε την φίλη μου την Μαργαρίτα με τον Ηλία:((((είναι κολλητη μου και δεν της κράτησα καθόλου μουτρα!!Την έχω τεταρτη αδερφή μ(ας πουμε τωρα)Και δεν με πείραξε καθόλου που έκατσα με τον Μάριο...απλά δεν ξέρω τι φταιει.Εχω δύο σκέψεις.Ή δυσαρεστήθηκα επειδή έφυγα από τον Ηλία..ή επειδή με τον Ηλία κάθεται η Μαργαρίτα που τα είχε παλια δυο φορές μαζί του!!Και επίσης κανουν οτι μισιούντε ενώ δεν πάει έτσι!Το ξέρω!:(((((((
Λοιπόν και εγω τωρα εχω τρία προβλήματα που θελω να μ λύσεις.ή μαλλον τεσσερα!
1.Να πω κάπως στην Μαργαριτα να το κόψει χωρίς να την πληγώσω
2.Να ξαναπάω στην θέση μου
3.Να καταλάβει και αυτός βρε παιδί μμ ότι και τα κορίτσια έχουν αισθήματα (σου γραφω και κλαίωωωω!)
4.Να μάθω γτ με άλλαξε η κ.Νίκη και μετα να την σκοτώσω!!!!Αυτάαααα....ελπίζω να μην σ κούρασα!:(((

Με εκτίμηση,
Ηλιάνα

 
___________________________________________
 
Αποτέλεσμα εικόνας για smile quotes
 
 
Γεια σου...Ηλιάνα! Από ότι βλέπω είσαι αρκετά αναστατωμένη από το όλο συμβάν! Μην ανησυχείς δεν μπερδεύτηκα καθόλου! Η δασκάλα σου, σε χώρισε από την καλύτερη σου φίλη και σας άλλαξε θρανία. Εσένα σε έβαλε με ένα άλλο παιδί. Έπειτα όμως, επειδή δύο συμμαθητές σου μιλούσαν μεταξύ τους, η κυρία τους άλλαξε και αυτούς και έβαλε τον έναν (Ηλία) να κάτσει μαζί σου, και τον άλλον, με τον πρώην διπλανό σου. Μέχρι εκεί καλά...Αλλά μετά μου είπες πώς ερωτεύτηκες τον νέο διπλανό σου....Ώσπου η κυρία σας να σας αλλάξει θέσεις (πάλι)! Έτσι έβαλε τη Μαργαρίτα με τον Ηλία (οι οποίοι τα είχαν δύο φορές) Και εσένα με ένα άλλο παιδί...Ε, και σε καταλαβαίνω, αυτό δεν σου άρεσε, λογικό!
 
Αποτέλεσμα εικόνας για just smile quotes 
Όσο αναφορά το πρώτο σου πρόβλημα, (Να πεις κάπως στην Μαργαρίτα να το κόψει χωρίς να την πληγώσεις), δεν καταλαβαίνω τι εννοείς όταν λες να το "κόψει"...Αφού η κολλητή σου δεν έφταιγε αποκλειστικά αυτή για αυτό που έγινε, δεν νομίζω να βρίσκεις κάποιο λόγο να την...κατηγορήσεις! (Δεν στο λέω με κακία :) ) Μπορεί βέβαια, να μην σου αρέσει να τη βλέπεις να κάθεται με αυτόν που αγαπάς, αλλά και πάλι αυτό είναι κυρίως δικό της θέμα. Τι μπορείς να κάνεις; Πήγαινε στη Μαργαρίτα σε κάποιο διάλειμμα και πες της πώς νιώθεις. Αν είναι πραγματική φίλη, θα σε καταλάβει, δεν θα κοροϊδέψει τα αισθήματα σου και θα κάνει μια προσπάθεια να μην σου μιλάει τόσο για αυτόν ή για το "περιστατικό". Αν πάλι φοβάσαι ή ντρέπεσαι να της μιλήσεις, προσπάθησε απλά να αγνοήσεις την όλη κατάσταση (λίγο δύσκολο...για αυτό σου προτείνω να κάνεις το πρώτο!).
 
Όσο αναφορά το δεύτερό σου πρόβλημα...ευκολάκι! Απλά άρχισε να μιλάς και με τον καινούργιο σου διπλανό, μπας και σας αλλάξει και άλλη φορά! Δεν είναι σίγουρο πώς θα σε βάλει με αυτόν που θες, αλλά και πάλι, αξίζει η προσπάθεια...! Ξέρω ότι δεν είναι σωστό, αλλά όπως λένε, "στον πόλεμο, κάθε όπλο είναι δυνατό"! Διαφορετικά ζήτα από την κυρία να σας αλλάξει θέσεις (πράγμα που δεν νομίζω να το θες και πολύ... :/ ).

Πάμε στο τρίτο σου πρόβλημα...Λες πώς θες να καταλάβει και αυτός (ο Ηλίας) πώς τα κορίτσια έχουν και αυτά αισθήματα...Σε αυτήν την περίπτωση (όπως και στο πρώτο σου πρόβλημα), δεν σου έχει κάνει κάτι ο Ηλίας για να του ζητάς να σε καταλάβει...Αν θες να τον γνωρίσεις καλύτερα ή να τον κάνεις κάτι παραπάνω από...φίλο, τότε αρχίστε να κάνετε περισσότερη παρέα, να μιλάτε περισσότερο...όμως πρόσεξε: μην του εξομολογηθείς τα αισθήματα σου εάν βλέπεις πώς αυτός δεν ανταποκρίνεται!!!

Τέταρτο και τελευταίο πρόβλημα για σήμερα...(ελπίζω να μην σε έχω κουράσει ;)!) Με ρωτάς γιατί σε άλλαξε η κυρία σου...Αυτό μπορεί να έχει γίνει για πολλούς λόγους! Μπορεί πολύ απλά να είχε τα νεύρα της εκείνη τη μέρα και από το θυμό της...να τα είχε κάπως χαμένα :)! Ξέρω, θα μου πεις πώς δεν είναι λόγος αυτός για να σας αλλάξει, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι γίνετε μέσα στο μυαλό του καθενός! Και εγώ έχω αδικηθεί πολλές φορές από καθηγητή ή καθηγήτρια! Για αυτό λοιπόν, δεν είσαι η μόνη! ;)


 



Ελπίζω να σε βοήθησα, Ηλιάνα! Αν χρειαστείς κάτι άλλο, απλά ζήτα μου βοήθεια, οκ; Έκανα ότι μπορούσα για σου προτείνω μια λύση! Τέσπα, πολλά φιλιά κορίτσια μου και μη διστάσετε να μου ζητήσετε βοήθεια για ότι χρειαστείτε! Μπάι μπάι!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου