My Playlist!

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

Κριτική Βιβλίου: "Αγάπα το ή παράτα το"

Γεια σας κορίτσια μου! Τι νέα; Ελπίζω να είστε όλες καλά! Όπως κάποιες από εσάς γνωρίζετε, σήμερα, δλδ στις 3 Δεκεμβρίου, είναι η ημέρα των ατόμων με αναπηρία! Σήμερα λοιπόν & εγώ, αποφάσισα να κάνω μια ανάρτηση που ίσως να μην την έχετε δει στο blog μου μέχρι τώρα. Είναι μια ανάρτηση για βιβλία! Δηλαδή, θα σας προτείνω 1-2 περίπου φορές τον μήνα και από ένα βιβλίο που έχω διαβάσει πρόσφατα και μου άρεσε! Εάν θέλετε να γράψω για κάποιο συγκεκριμένο βίβλίο ή άρθρο, απλά ζητήστε μου το στα σχόλια! Το βιβλίο που θα σας προτείνω σήμερα, είναι ένα από τα αγαπημένα μου & ονομάζεται: "Αγάπα το ή παράτα το". Ας πούμε λίγα λόγια για το βιβλίο αυτό:

Τίτλος: "Αγάπα το ή παράτα το"
Συγγραφέας: Ιφιγένεια Τέκου
Σελίδες: 224
Βραβεία: Βραβείο Βιβλίου PUBLIC - Τελικές υποψηφιότητες





Υπόθεση:

   Ο δεκαπεντάχρονος Ιάσονας έρχεται αντιμέτωπος με το άσχημο πρόσωπο της κρίσης, όταν η οικογένειά του αναγκάζεται να μετακομίσει στη Σύμη, αφήνοντας πίσω φίλους & λοιπούς.
   Η Γιάννα, όταν παίζει κιθάρα, πετάει στα σύννεφα. Ανταλλάσσει καθημερινά μηνύματα με τον black label & ξαφνιάζεται όταν μια μέρα τον "πετυχαίνει" στο απομακρυσμένο νησί όπου ζει.
   Η Γιούλη ήθελε να γίνει μεγάλη ηθοποιός & είχε φτιάξει το καλύτερο στόχο-διάγραμμα, από το οποίο δεν παρέκκλινε ποτέ, ώσπου...η καρδιά της χτύπησε δυνατά για πρώτη φορά, μα για λάθος άνθρωπο.
   Οι τρεις τους έμαθαν το τίμημα που κρύβει η διεκδίκηση της ευτυχίας, όταν δεν δέχεσαι να συμβιβαστείς με τίποτα λιγότερο.
Love it or leave it, μωρό μου!
___________________________________________________________________________________
 
 
Η άποψη μου:
 
Το "Αγάπα το ή παράτα το", είναι όπως καταλάβατε ένα νεανικό μυθιστόρημα, το οποίο διηγείται την ιστορία τριών παιδιών: Του Ιάσονα, της Γιάννας & της Γιούλης, όπου γνωρίζουν για πρώτη φορά την αγάπη, το μίσος & την αδικία. Το λατρεύω, γιατί είναι μια "αντανάκλαση" της εφηβικής ζωής μιας & είναι ποικίλο σε περιπέτεια & συναισθήματα. Καθώς το διάβαζα, παρατήρησα πώς αυτό που με έκανε να το αγαπήσω, ήταν η ζωντανή αφήγηση των ηρώων, ο αυθορμητισμός & η αυτοπεποίθησή τους! Κάθε σελίδα & μια νέα, ξεχωριστή περιπέτεια! Όσο και να το διαβάσω δεν το βαριέμαι ποτέ, διότι κάθε φορά, ανακαλύπτω κάτι καινούργιο, συναρπαστικό που με μαγεύει & με παρασέρνει μέσα στις σελίδες του! Περιττό να σας πω ότι το διάβασα μέσα σε 3 μέρες! Όποια από εσάς θα το διαβάσει, να είναι σίγουρη πώς θα το ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ!!!
 
Καλή σας ανάγνωση!
 
Εσείς έχετε διαβάσει ήδη το βιβλίο; Αν ναι, μην ξεχάσετε να το δηλώσετε στα σχόλια! Ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτηση! Πολλά πολλά φιλιά!
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου