My Playlist!

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Christmas Outfits!

Γεια σας κορίτσια μου! Τι κάνετε; Εγώ καλά! Δυστυχώς αυτή παίζει να είναι μια από τις τελευταίες μου αναρτήσεις μέχρι την επόμενη εβδομάδα,αλλά δεν είναι και σίγουρο! Για αυτό λοιπόν να έχετε το laptop σας ανοιχτό σε περίπτωση που δείτε καμιά καινούργια ανάρτηση...(λέω εγώ τώρα, χαχα)! Λοιπόν, τώρα στο...θέμα μας! Σε αυτή την ανάρτηση, θα σας δείξω μερικά Χριστουγεννιάτικα συνολάκια ή όπως αρέσει σε εμένα να αποκαλώ, μερικά Christmas Outfits!!! Έχω βρει μερικά ήδη έτοιμα από το Internet και εγώ θα σας δείξω τα ΠΙΟ αγαπημένα μου! Ας αρχίσουμε λοιπόν!

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ:
1)                                                      2)                                           
 
 
 
3)                                                    4)
          
 
 
 
ΓΙΑ ΠΑΡΤΥ:
1)                                                   2)
 
 
3)                                                      4)
   



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΓΕΥΜΑ:
1)                                                       2 )
    
 
 
3)                                                      4)
 
 
 
Ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτηση! Πιστεύω πώς κάποια από τις 3 περιπτώσεις θα σας φανεί χρήσιμη τώρα, την περίοδο των Χριστουγέννων! Μπορείτε να κάνετε ορισμένες αλλαγές σε κάποια από τα συνολάκια, ώστε να αντιπροσωπεύουν καλύτερα το στυλ σας! Μην ξεχνάτε να αφήνετε σχόλια! Πολλά πολλά φιλιάαα κοριτσάρες μου!!!
 


 
 
 
 
 ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ & ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ!!!
 


 

4 σχόλια: