My Playlist!

Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

Κριτική Βιβλίου: "Μέχρι το Άπειρο & ακόμα παραπέρα"

Γεια & χαρά όμορφες! Πώς πάει; Στη σημερινή ανάρτηση, θα σας δείξω ένα βιβλίο που το έχω διαβάσει αμέτρητες φορές! Ονομάζεται: "Μέχρι το Άπειρο & ακόμα παραπέρα". Εάν θέλετε να γράψω για κάποιο συγκεκριμένο βίβλίο ή άρθρο, απλά ζητήστε μου το στα σχόλια! Για να ξεκινήσουμε, λοιπόν!

Τίτλος: "Μέχρι το Άπειρο & ακόμα παραπέρα"Συγγραφέας: Άννα Κοντολέων
Σελίδες: 351



Υπόθέση:

Στέκοµαι µπροστά στον καθρέφτη. Κοιτώ το είδωλό µου στα µάτια. Προσπαθώ να διακρίνω πίσω από τη σκούρα τους ίριδα. Να απαριθµήσω αυτά που ήξερα για µένα, να θυµηθώ ποιος ήµουν, να επιβεβαιώσω ότι αυτός που ήµουν είµαι ακόµα. Ήµουν απαθής και αδιάφορος µε όσους δεν ανήκαν στην κλίκα µας. Εγωιστής και αλαζόνας. Μισούσα οτιδήποτε ξένο, διαφορετικό. Χλωµιάζω. Τα χείλια µου τρέµουν. Έρχοµαι αντιµέτωπος µε µια δύσκολη συνειδητοποίηση. Με µια άσχηµη αλήθεια. Πώς έγινα έτσι; Ήµουν τόσα πράγµατα και τίποτα απ’ όλ’ αυτά δεν ήµουν πραγµατικά εγώ. Τίποτε απ’ όλ’ αυτά δεν είµαι πια. Και τότε, ποιος ήµουν; Ποιος είµαι στ’ αλήθεια;

___________________________________________________________________________________
 
 
Η άποψη μου:
 
Αυτό το βιβλίο είναι ένα νεανικό μυθιστόρημα, φτιαγμένο ειδικά για τους έφηβους. Μιλάει για ένα νεαρό αγόρι γυμνασίου, που έρχεται αντιμέτωπος με το άσχημο πρόσωπο της κρίσης, όταν οι γονείς του (η αυταρχική, ρεαλίστρια, αλλά καταβάθος γλυκιά μαμά του & ο μπαμπάς του ο οποίος είναι εντελώς απών από τη ζωή της οικογένειας) αποφασίζουν να εγκαταλείψουν την παλιά συνοικία της Αθήνας όπου ζουν και να εγκατασταθούν σε ένα νησί του Αιγαίου. Ο Μάνθος αναγκάζεται να αφήσει πίσω του φίλους & γνωστούς, για πρώτη φορά στη ζωή του, πράγμα που δεν μπορεί να το ανεχτεί. Χάνει τον κολλητό του, τη γιαγιά του, τη Λόλα το σκυλάκι τους...Δεν έχει ξεχάσει όμως το παιχνίδι που έπαιζε μικρός με τον πατέρα του. Μέχρι που συνηδητοποιεί πώς η ζωή στο νησί του δεν είναι και τόσο άσχημη. Γνωρίζει νέους φίλους, νέα πρόσωπα που τον υποδέχονται με χαρά & γεμίζουν με αισιοδοξία την ψυχή του. Μέχρι να έρθει η ώρα να εγκαταλείψει και πάλι τον νέο τόπο διαμονής του, έχει καταφέρει να γίνει ένας νέος Μάνθος, ένας Μάνθος γεμάτος όνειρα & ελπίδες για το μέλλον. Θα καταφέρει να μείνει έτσι για σήμερα, αύριο & για ΠΑΝΤΑ;
 
- "Μπαμπά, πόσο με αγαπάς;"
- "Μέχρι το άπειρο & ακόμα παραπέρα, Μάνθο."
 
Καλή σας ανάγνωση!
 
Εσείς έχετε διαβάσει ήδη το βιβλίο; Αν ναι, μην ξεχάσετε να το δηλώσετε στα σχόλια! Ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτηση! Πολλά πολλά φιλιά!
 
 
 
                                                                                          
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου