My Playlist!

Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

Ενημέρωση!

Hi girls! Αν και κανονικά θα έπρεπε να σας πω πώς είμαι πολύ χαρούμενη για τις προβολές κ.λπ., λοιπόν όντως είμαι! Αλλά δεν γράφω για αυτό τον λόγο τη συγκεκριμένη ανάρτηση! :/

Σας έχω πει και παλιότερα, σε άλλη ανάρτηση (που μπορείτε να δείτε αν κάνετε κλικ ΕΔΩ αν & δεν νομίζω να σας ενδιαφέρει) πώς αν δεν με βοηθήσετε και εσείς στο να προχωρήσει το μπλογκ, λογικά θα σταματήσω το μπλογκινγκ. Είχα γράψει βέβαια και μερικά πράγματα που θα συμβάλλουν στην καλυτέρευση του μπλογκ αλλά δεν βλέπω και να εφαρμόζονται!

Οκ, δε λέω υπάρχουν 2-3 κορίτσια που με στηρίζουν & τις ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ, αλλά περίμενα κάτι και από τις υπόλοιπες! Δηλαδή δν γίνεται να έχω γράψει 60 ανάρτησεις και από αυτές τα 2/5 να έχουν σχόλια!

Ίσως θα με περνάτε για επιθετική, δεν είμαι καθόλου, αλλά προσπαθήστε να μπείτε λίγο στη θέση μου! Κάνω τόσα για να σας κεντρίσω το ενδιαφέρον, αλλάζω το μπλογκ κ.λπ. και όλα αυτά πάνε στράφι!

Ξέρετε γιατί;

Γιατί σχεδόν κανένας ή μάλλον σχεδόν καμία, δεν δίνει σημασία, δεν αφήνει σχόλιο! :'(

Δεν σας ζητάω κάτι παράλογο & ούτε θέλω να σταματήσω το μπλόγκινγκ που τόοοσο μου αρέσει απλά σας ζητάω μια χάρη: Να βαθμολογείτε και να αφήνετε σχόλια! Εντάξει, είπαμε να μην γινόμαστε υπερβολικές, ίσως όχι σε κάθε ανάρτηση, αλλά έστω σε κάποιες!

Προσπαθήστε να εκτιμήσετε τη δουλειά, όχι μόνο τη δική μου, αλλά και άλλων μπλογκερς που έχουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εμένα. Πάνω από 10 μπλογκς έχουν κλείσει για αυτόν τον λόγο! Μην το κάνετε να συμβεί και σε αυτό!

Όσα κορίτσια από εσάς, τις αναγνώστριές μυ, διαβάζετε αυτήν την ανάρτηση, μην διστάσετε να αφήσετε κάτι στο τέλος που να λέει τουλάχιστον ένα λόγο για να μην κλέισει το μπλογκ! Τουλάχιστον θα καταλάβω πόσες εκτιμούν το μπλογκ μ!

Πλιζ, σας το ξαναλέω, χωρίς κακία, απλά έχω ζητήσει 2 πολύυ πάναπλα πραγματάκια που θέλω να τηρηθούν! Οκέι;

Αν δεν έχετε λογαριασμό για να γράψετε σχόλιο, τουλάχιστον βαθμολογήστε την ανάρτηση! Αυτό μόνο! Πλζζζ! :(


Φιλιά,

Άρτεμις Γ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου