My Playlist!

Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

32 Random Questions Tag!

Γεια σας κορίτσια μου! Επιστρέφω δυναμικά με ένα νέο ταγκ! Ελπίζω να σας αρέσει και να μη βαρεθείτε! Μην ξεχάσετε να αφήσετε σχόλιο και να βαθμολογήσετε!





1.Κοιμάσαι με τις πόρτες της ντουλάπας ανοιχτές ή κλειστές;
Πάντα τις πόρτες της ντουλάπας τις έχω κλειστές, όμως όχι επειδή φοβάμαι κάτι!

2.Παίρνεις τα δωρεάν σαμπουάν/κοντίσιονερ από τα ξενοδοχεία;
Ναι άμα μου αρέσουν...και έχουν περισσέψει! ;)

3.Κοιμάσαι με τα σεντόνια χωμένα μέσα στις άκρες του κρεβατιού ή όχι;
Όχι, πάντα απ'έξω. Γιατί και από μέσα να τα έβαζα, παίζει να τα
έβγαζα αμέσως! :Ρ

4.Έχεις κλέψει ποτέ κάποια πινακίδα από τον δρόμο;
Nope...Γιατί να το κάνω;;;

5.Έχεις κόψει ποτέ κουπόνια και δε τα χρησιμοποίησες;
Δεν νομίζω, λατρεύω τα κουπόνια και πάντα τα χρησημοποιώ!

6.Θα προτιμούσες να σου επιτεθεί μια μεγάλη αρκούδα ή ένα σμήνος από μέλισσες;

-Και οι 2 είναι τόσο φοβερές επιλογές και ειλικρινά δυσκολεύομαι να διαλέξω :P. Αλλά μάλλον θα πω μια αρκούδα...και με τις δύο επιλογές όμως, στα κυπαρισσάκια θα βρείτε μετά...😂😂😂

7.Χαμογελάς πάντα όταν είναι να βγάλεις φωτογραφίες 😂;
Όχι πάντα, αλλά καμιά φορά μου αρέσει να κάνω και γκριμάτσες!

8.Μετράς ποτέ τα βήματα όταν περπατάς;
-Ναι, συνήθως όταν έχω νεύρα.

9.Έχεις κατουρήσει ποτέ σε δάσος;
Όχι, αλλά σε θάμνο όταν ήμουν 4...πιάνεται έτσι;;; :Ρ

10.Παρακολουθείς ακόμα cartoons;
Καμιά φορά, γιατί όχι; Αγαπώ τον Bugs Bunny! -Looney Tunes!



11.Που θα έκρυβες κάποιο πολύτιμο αντικείμενο αν είχες;
Δεν έχω, αλλά δε λέω για να μην τυχόν το βρείτε!😂

12.Τι πίνεις με το μεσημεριανό;
Νεράκι (από το ψυγείο όταν έχει καύσωνα!)

13.Σε τι "βουτάς" την κοτομπουκιά;

Συνήθως την προτιμώ σκέτη, αλλά καμιά φορά την κάνω μια βουτιά μέσα στη σος ή στην κέτσαπ!

14. Τι ταινίες θα μπορούσες να βλέπεις ξανά και ξανά χωρίς να τις βαρεθείς;
Πάντα, όταν βλέπω συνέχεια μια ταινία, στο τέλος τη βαριέμαι!

15.Ήσουν ποτέ προσκοπίνα;
Μπα...

16.Θα έκανες ποτέ γυμνή φωτογράφιση. 

Ναι, αν μου έδιναν πάνω από $1,000,000! (Πολλά ζητάω??? 😂)

17.Μπορείς να αλλάξεις τα λάδια στο αμάξι σου;
-Δεν έχω αμάξι ακόμα, αλλά όταν με το καλό αποκτήσω γιατί να μη μάθω;

18.Έχεις πάρει ποτέ κλήση;

ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΜΑΞΙ ΑΚΟΜΑ!!! ;Ρ (Λ😂Λ)


19.Φοβάσαι τα ύψη;
Yup..από τις μεγαλύτερες φοβίες μου!

20.Τραγουδάς στο μπάνιο;
Μπα...σπάνια! (είναι που είμαι καλός άνθρωπος και λυπάμαι τα αυτιά των άλλων για αυτό 😂)

21.Είναι τα Χριστούγεννα αγχωτικά για εσένα; 
Όχι, γιατί να είναι;

22. Τι ήθελες να γίνεις όταν ήσουν παιδί;
1)Δασκάλα 2)Κομμώτρια 3)Τραγουδίστρια 4)Ψυχολόγος. Τώρα, θέλω να γίνω χορεύτρια, αλλά και να γράφω βιβλία και άρθρα σε περιοδικά (συγγραφέας in Greek).

23.Πιστεύεις στα φαντάσματα;
Όχι, δεν είμαι μωρό!

24.Η πρώτη συναυλία που πήγες ποτέ;
Μία της Amita Motion, που είχε γίνει στις 9 Σεπτεμβρίου 2016...εχμ, άργησα λίγο! Χεχε ;)

25.Jumbo,Tiger ή Max;
Tiger, και ίσως Jumbo.

26.Nike or adidas;
Adidas, of course!

27.Μπορείς να διπλώσεις την γλώσσα σου;
Yup!

28.Έκλαψες ποτέ από τη χαρά σου;
Χμμ, ναι, νομίζω!

29.Η τελευταία συναυλία που είδες;
Της Amita Motion.

30.Ξέρεις να κολυμπάς;
Έλεος, φυσικά!

31.Ξέρεις να ράβεις;
Χμμ, nahhh!

32.Σ'αρέσουν οι γάτες ή τα σκυλιά;
Λατρεύω και τα 2, αλλά επειδή κατά τη διάρκεια της ζωής μου είχα πάντα γάτες για κατοικίδιο, θα πως μάλλον γάτες!


Ταγκάρω: http://mybloganastasiaaa.blogspot.gr/


That's all for now!

 
CU στο επόμενο post!

2 σχόλια: