My Playlist!

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

30 Random Questions Tag!

Γεια σας! Με τάγκαρε η Αναστασία από το blog  www.mybloganastasiaaa.blogspot.gr/! Είναι ένα 30 Random Questions Tag και ελπίζω να σας αρέσει και φυσικά να με γνωρίσετε καλύτερα!




1.Έχεις φακίδες;
Όχι!
2.Φοράς γυαλιά;
Και πάλι όχι!
3.Έχεις ψωνίσει ποτέ από το ίντερνετ;
Όχι ακόμα, δεν το εμπιστεύομαι για αγορές!

4. Παίρνεις τα σαμπουάν και τα σαπούνια απο τα ξεναδοχεία;
Μόνο όταν μου αρέσουν!
5. Χαμογέλας κάθε φορά που βγάζεις φωτογραφίες;
Συνήθως...
6.  "Τρώς" το καπάκι των στηλών σου;
Όταν βαριέμαι του θανατά...
7.  Βλέπεις κινούμενα σχέδια; 
Καμιά φορά!
8.Καπνίζεις;
Όχι και ούτε πρόκειται (λογικά).
9. Πίνεις αλκοόλ;
Όχι δεν μου αρέσει καθόλου!
10. Αγαπημένο φαγητό;
Πολλά, αλλά πιο συγκεκριμένα, τα θαλασσινά!
11.Μια ταινια που βλέπεις και ξαναβλέπεις χωρις να την βαριέσαι;
Δεν ξέρω...μετά από πολλές φορές την ίδια και την ίδια ταινία τη βαριέμαι πάντα στο τέλος! :Ο
12. Μια ταινια που σε έκανε να κλάψεις πρόσφατα;
Δεν έχω κλάψει ποτέ από ταινία, τουλάχιστον πρόσφατα! Δεν κλαίω εύκολα ούτως ή άλλως!
13. Θα έκανες ποτέ γυμνή φωτογράφιση σε περιοδικό;
Μόνο αν με πλήρωναν πάνω από 1.000.000$!
14.  Το Βιβλιό που σε έχει κάνει να κλάψεις πρόσφατα;
Όπως σας είπα και πριν δεν κλαίω εύκολα!
15. Έχεις κολλητές/ κολλητούς;
Πολλές & πολλούς!
16.Έχεις τατουάζ;
Όχι, αλλά θα ήθελα να κάνω κάτι μικρό και όμορφο!
17. Τι ζώδιο είσαι;
Γεννήθηκα ακριβώς στην αλλαγή των ζωδίων Υδροχόος & Ιχθύες (δλδ είμαι και τα δύο)! Σπάνιο φαινόμενο!
18. Ποσες γλώσσες ξέρεις και ποιές;
Ξέρω Ελληνικά, Γαλλικά, Άγγλικά και λίγο Ισπανικά και Νορβηγικά(που σκοπεύω να μάθω στο μέλλον).
 
19. Προτιμάς το youtube ή τo blogging?
Χμμ...Δύσκολη ερώτηση αλλά θα πω blogging!
20. Ποιός είναι ο μεγαλύτερος σου φόβος;
ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ!!! (Μάλλον...)
21. Τραγουδάς στο μπάνιο;
Σπάνια!
22. Κάνεις κάποιο άθλημα;
Κάνω χορό (μπαλέτο, λάτιν, τζάιβ, ρούμπα, χιπ χοπ και σκοπέυω να μάθω και άλλους)! Επίσης ασχολούμαι με τα σπορ και μόνη και με φίλους!
23. Σου αρέσει ο χορός;
Πλάκα κάνεις;;;Τον λατρεύω!!!
24. Παίζεις κάποιο μουσικό όργανο;
Όχι, αλλά μου αρέσουν τα ντραμς!
25. Πιστευεις στα φαντασματά;
Και βέβαια όχι, δεν είμαι μωρό!
26. Έχεις πάει σε κάποια συναυλία;
Ναι!
27. Κλαιες ευκολα μπροστά σε άλλους;
Όχι, το ξαναλέω, γενικά ΔΕΝ ΚΛΑΙΩ ΕΥΚΟΛΑ!!!
28. Έχεις ερωτευτεί ποτέ;
Ναι.
29. Είσαι σε σχέση;
Γιατί, θα μου τα ζητήσεις;;; :P
30. Έχεις ταξιδέψει στο εξωτερικό;
Όχι, αλλά στο κοντινό μέλλον θα πάω στα σίγουρα!!! Είναι ένα από τα όνειρα μου!
___________________________________
Αυτή ήταν η ανάρτηση! Ελπίζω να σας άρεσε και να με γνωρίσατε καλύτερα! Πολλά φιλιά κορίτσια μου! :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου