My Playlist!

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

Χιόνι στην αυλή μας!

Γεια σε όλες! Πριν από μερικές μέρες, μια ευχάριστη έκπληξη μας περίμενε έξω, στην αυλή του σπιτιού μας! Πριν όμως αρχίσω το μπλα μπλα γράψιμο, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι ενώ οι περισσότεροι από σας (μάλλον) ζουν σε πολυκατοικίες, εγώ ζω σε μια μονοκατοικία στην Αθήνα! Γουατέβερ, όπως έλεγα, μια ευχάριστη έκπληξη μας περίμενε...στην αυλή του σπιτιού μας! Ξυπνάω λοιπόν το πρωί και πάω να ανοίξω το ρολό από το δωμάτιό μου για να δω αν η γάτα μου είναι έξω να την ταΐσω. Εγώ λοιπόν που λέτε, αντί να δω το χιόνι (ναι, δεν το πιστεύω, χιόνισε!!!), το πρώτο πράγμα που βλέπω είναι μια ξένη γάτα να τρώει το φαγητό της δικιάς μου! Βγαίνω έξω λοιπόν για να τη διώξω και...συνειδητοποιώ (επιτέλους!) πώς...χιόνισε!!! "Για αυτό δεν είχαμε σχολείο σήμερα.." σκέφτομαι -είμαι λίγο γιούχου το πρωί- και χωρίς δεύτερη σκέψη έβγαλα μερικές φωτογραφίες για να σας τις δείξω! Ας τις δούμε λοιπόν!

    
Χιόνι στην...πόλη!




 
 
 
Ουάου! Πραγματικά δεν το πιστεύω πώς χιόνισε! Είμαι σχεδόν σίγουρη βέβαια πώς χιόνισε και σε σας, αλλά αν δεν χιόνισε δεν πειράζει (καλύτερα δεν θα σας έχουν κρυώσει τα κόκαλα ;D ). Αυτά...για τώρα! Τα λέμε στην επόμενη ανάρτηση! Γεια σας!!!
 
 
^.^

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου