My Playlist!

Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

15 Weird Questions Tag! :P

Γειααα σας....και πάλι! Επιστρέφω με ένα ακόμα ταγκ (με έχει πιάσει ταγκ - μανία όπως καταλαβαίνετε :Ρ)! Το βρήκα και αυτό στο μπλογκ https://pretty-girls18.blogspot.gr/ ! Διαβάστε το μέχρι τέλους και αφήστε σχόλια!
 
 
Q & A:

*1 παρατσούκλι που σε φωνάζει η οικογένειά σου;
Εεε...γατάκι...!!! :Ρ
 
*2 Μια παράξενη συνήθεια που έχεις;
Να τραγουδάω μόνη μμ! Δεν ξέρω αν είναι και τόσο παράξενο...αλλά γουατέβερ!
 
*3 Παράξενες φοβίες που έχεις;
ΠΟΛΛΕΣ! Υψοφοβία (στ'αλήθεια όμως!!!), εντομοφοβία (που δεν νομίζω να υπάρχει, απλά όταν βλέπω έντομο κάνω σαν μανιακή :Ρ) & ... Δεν ξέρω τι άλλα! Αυτά μάλλον! Τι, θέλατε κι άλλα;;;
 
*4 Ένα τραγούδι που σου αρέσει και το ακούς κρυφά όταν είσαι μόνη σου;
Δεν ακούω κάποιο τραγούδια κρυφά! Αν και αυτή την περίοδο μου έχει κολλήσει το Everyday - Ariana Grande, I Got U - Bebe Rexha & Galway Girl - Ed Sheeran!
 
 
 
 
 
 
 
 
*5 Μία από τις μεγαλύτερες παραξενιές σου;
Εεεε...δεν ξέρω...απλά μου λείπει η αυτοσυγκράτηση όταν θυμώνω! :/
*6 Τι συνηθίζεις να κάνεις όταν βρίσκεσαι σε αμηχανία;
Σφίγγω τα χείλια μου ή χαμογελάω αμήχανα. Το βασικότερο: όταν είμαι σε αμηχανία δεν βγάζω λέξη! (όλοι μας φαντάζομαι :Ρ)
 
*7 Σε ποια μεριά του κρεβατιού κοιμάσαι;
Σε καμία! Μου αρέσει να πιάνω όλο το κρεβάτι (αν και δεν τα καταφέρνω γιατί είμαι μικρόσωμη λολ :) )
 
*8 Το πρώτο σου αρκουδάκι και το όνομά του.
Εε...δεν θυμάμαι το πρώτο πρώτο μου αρκουδάκι αλλά είχα ένα μαϊμουδάκι που το λέγανε Τέντυ!
 
*9 Τι παραγγέλνεις στα Starbucks;
Ζεστή σοκολάτα, συνήθως!
 
 
*10 Από ποια μεριά κοιτάς στο ντουζ;
Ευθεία. Δηλαδή μπροστά μου είναι το τηλέφωνο του ντους. :)
 
 
*11 Κανόνες ομορφιάς που δεν τηρείς ποτέ;
Συνηθίζω να σπάω τα σπυράκια μμ!

 
 
*12 Έχεις περίεργες σωματικές ικανότητες;
Δε νομίζω..είμαι αρκετά ευλίγιστη, αλλά όχι και το "παιδί λάστιχο" :D
 
 
*13 Το αγαπημένο σου πρόχειρο φαγητό που τρως ενώ ξέρεις ότι είναι ανθυγιεινό;
Τυλιχτό με ψητό κοτόπουλο & σος & πατάτες! Μιάμι! :3

*14 Ποία φράση λες συνέχεια?
Συνηθίζω να λέω συνέχεια: ΟΚ, γουατέβερ, ένιγουέι, μπάιδεγουέι, τέσπα...μπερδευτήκατε;;;

*Ώρα για ύπνο! Τι φοράς;
Τις πιτζαμούλες μμ!
 
Ταγκάρω όλα τα μπλογκς που δεν έχουνε κάνει το ταγκ!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου