My Playlist!

Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

Tag: It's all about shorts!

Γεια σας και χαρά σας! Βρήκα το παρακάτω tag στο μπλογκ: https://pretty-girls18.blogspot.gr/ &δεν μπόρεσα να πω όχι! Δείτε λοιπόν τις απαντήσεις μου και γελάστε :D!

Σύνδεσμος ανάρτησης: https://pretty-girls18.blogspot.gr/2014/06/tag-its-all-about-shorts.html


 


Κανόνες:
1)Στην αρχή της ανάρτησης πρέπει να ενημερώσεις από ποιόν πήρες το tag,καθώς και να βάλεις το σύνδεσμο που οδηγεί στο blog του.
2)Πρέπει να απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις
3)Οι 5 ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες και δεν αλλάζουν
4)Πρέπει να προτείνεις 5 άτομα για να πάρουν το tag και να βάλεις το σύνδεσμο που οδηγεί στο blog τους εκτός και αν τους tagάρες όλους όσους το διαβάζουν και έχουν blog.
5)Πρέπει όπωσδήποτε να βγάλεις φωτογραφία τα αγαπημένα σου shorts.
6)Κάτω από το σήμα του tag, πρέπει να βάλεις το σύνδεσμο που οδηγεί στην ανάρτηση.
 
Οι ερωτήσεις:
1)Τι τύπου σορτσάκια σου αρέσουν;
Τα τζιν, κυρίως τα High waiste ή τα ξεβαμμένα.
 
2)Από ποιο μαγαζί ψωνίζεις πιο συχνά shorts;
Συνήθως αγοράζω σορτσάκια από: Bershka, H&M, Terranova & (καμιά φορά) Zara.
 
3)Σου αρέσουν τα μονόχρωμα ή με σχέδια;
Προτιμώ τα μονόχρωμα και γιατί συνδυάζονται και πιο εύκολα, και επίσης σε ορισμένα σορτς με σχέδια θα πρέπει να προσέξεις πολύ τα σχέδια που θα έχουν πάνω ,για να ξέρεις με τι θα τα ταιριάξεις!
 
4)Με τι συνδυάζεις τα σορτσάκια σου;
Μου αρέσει να τα συνδυάζω με ένα crop Top, απλό κοντομάνικο ή με κάποιο μπλουζάκι με ραντάκια!
 
5)Δείξε σε φωτογραφία τα αγαπημένα σου σορτσάκια:
Δεν έχω κάποιο σε φωτο αυτή τη στιγμή, για αυτό θα σας δείξω κάποια από το ίντερνετ που μου αρέσουν πολύ & θυμίζουν αυτά που έχω. (παρόμοια :Ρ)
 


Αποτέλεσμα εικόνας για shorts high waisted
 
Αποτέλεσμα εικόνας για black shorts tumblr
 
Αποτέλεσμα εικόνας για shorts tumblr δαντελα
 
Επειδή σχεδόν όλα τα μπλογκς το έχουν κάνει αυτό το ταγκ, όποιος δεν το έχει κάνει και είναι διαθέσιμος, να το κάνει τώρα! Θα ταγκάρω βέβαια τουλάχιστον δύο μπλογκ:
 
 
Φιλιά & γράψτε μου στα σχόλια αν σας άρεσαν οι απαντήσεις μου! Byeeeeeeeee!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου